pingupingu9 Kızlar herkese hayırlı ramazanlar. 4 aylık bebeğim Oyun halısında oynarken çok sinirleniyor oyuncakları alıp ağzına götürmek istiyor sanırım bu durumu yaşayan var mi?
UraSsmom pingupingu9 Yeni mi koymaya bşladın oyun halısına belki alışması zaman alır. Ben 2 aylıktan beri koyuyorum 5 aylık oldu en güzel oyun halısı da vakit geçiriyor. Piyanolu bizimki oyuncaklarla oynarken ayaklarını piyanoya vuruyor o çıkan ses onu baya oyalıyo çünkü kapattığım zaman daha az duruyo
Tugba06 pingupingu9 biz de yaşıyoruz canım😂agzına götürmeye calısıyor benimki.. Alamayınca da sinirleniyor 😅bu aralar boyle.. 4 ay 6 gunluguz
pingupingu9 UraSsmom yeni sayılır daha 1 ay olmadı bile benimki normal oyun halısı 5 10 dk oynuyor sonra sinirlenmeye başlıyor😅😅
Kuzeymiram pingupingu9 sevmiyorsa zorlama cnm . Oyun halisindaki oyuncaklari cikartip eline verebilirsin ama oyle hoşuna gider bence bi dene😀
Bebegmveben3 Tugba06 canım bizde 4ay 6gunluguz oğlum da eli falan hep ağzına götürüyor. Pek elinde birşey tutamiyor daha ama seninki nasıl veriyorum eline 5-10saniye sonra düşürüyor
pingupingu9 Bebegmveben3 Bebegmveben3 Evet benimki de öyle ağzına getiriyor düşürüyor sonrada sinirleniyor tatlı kızım😇🤣
pingupingu9 Bebegmveben3 bize haber vermediler daha aşı olunca ateşlenir diye korkuyorum gece saat başı kalkıp hep kontrol ediyorum sizde öylemiziniz? Bu arada siz neredensiniz?
Bebegmveben3 pingupingu9 evet ediyorum bide huysuz bu sıralar aşıyla dahada kötü olur diye korkuyorum cankiridayiz