Seyyid_Ali_2021 ejderyaaa büyüklere zararı var kaldı ki bebekler canım bulyondan bahsediyorsan vermesen daha hayırlı 🌹
eceunverkanra ejderyaaa Hazır tavuk ve et suyu kullanmiyorum hele bulyon olanlari kendimiz icin bile kullanmıyorum. Guvenilir bazi markalar var ilikli kemik suyunu oradan aliyorum
Ebru-isil ejderyaaa hazır diye kullanmadım zaten gerçek bile değil onlar bulyonlardan bahsediyorsak eğer. Onun yerine düdüklüde tavuk haşladım onun suyundan buzluğa atıp kullandım
eceunverkanra ejderyaaa Marketlerde satilanlarin icinde de katki maddesi var o nedenle ben pek tercih etmiyorum. Mia mesa diye bir yer var oradan aliyorum katkisiz yapiliyor biraz pahali ama almisken en iyisi olsun diye tercih ediyorum
Kayseriyaglamasi ejderyaaa evde kemik ve tavuk kaynattim buzluk kabında şekil verdim dolaba attim bize de bebeğime de onu kullanıyorum
sadeturkvatandasi eceunverkanra bende miayı, gurvitayı ve hepsi ev yapımı adlı markayı seviyorum en iyileri onlar bencede, dediğiniz gibi pahalı ama çok az kullanıldığı için gidiyo bayağı.
sadeturkvatandasi ejderyaaa ilikli kemik suyunu kuzu ve dana olarak alıyorum internetten güvendiğim bir markadan. Tavuk suyuda almıştım.
eceunverkanra sadeturkvatandasi Evet ben de buzlukta sakliyorum eskiden cok sık corba yapardim daha erken tukeniyordu ama oglum artik corba sevmiyor aldigim da baya gidiyor🙈
sadeturkvatandasi eceunverkanra bende buz kaplarına koydum ek gıdaya yeni başladığımız için bir küpü yetiyor😄 ilerde daha hızlı tükenir tabi, yeterki yiyip içsinler elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.
Pandora sadeturkvatandasi hazır aldıgınız kavanoz et/tavuk sularını mı buzluğa koyuyorsunuz, ne kadar saklamak uygundur acaba 🧸bende 10 saat et tavuk haşlamak istemiyorum sürekli hazır almak daha mantıklı gibi iyi markalardan🙏🏻☹️