kızlar kızım tam bugün 7 aylık oldu. 2.400 gram doğdu. az önce sağlık ocağına gittim boy ve kilo için. kilosu 7.400 boyu 65 santim. ben minyon bir kadınım 44 kiloyum 21 yasindayim ama babası kalıplı ve uzun acaba bana mı çekmiş o da minyon mu olacak yoksa normal mi, kıyaslama yapmak istemiyorum tabiki ama 9.500 kilo olan var boyu 75 cm olanlar var. ilk anneligim tedirgin oldum. çok küçük zayıf doğdu o yüzden de olabilir mi acaba. baş çevresi de 40 yazmış sanırım