simiyyy Hastalığı yeni atlattı sıcakların artması ve rüzgarların polenleri uçuşturmasıyla birlikte burnu yeniden akmaya başladı hapşırıkta var. Biz annesi ve babası olarak alerjik insanlarız sabah kalktığımda 85 kere hapşırıyorum mesela eşimde keza aynı durumda. Bebeğimin ateşi yok halsizliği yok oldukça enerjik ve keyifli ama burnu akıyor hapşırıyor. Bahar alerjisi midir acaba?
Zeynepalya_ve_annesi simiyyy ben 20 yildir çekiyorum gunese cikamiyorum cikmak zorunda kalirsam bitun gun burun kasintisi vucut kasintisi hapsurma ust ust 10 kere falan hapsiriyorum sabah 9 ile oglen 13 arasi disari cikmamaya calisiyorum hatta camları bile acmiyorum ogleden sonra açıyorum cocuklarimda suan yok ama beni cok zorluyor allerji ilaci kullaniyorum oda uyku yapiyor gece icip yatiyorum 2 gun idare ediyor beni
honeyybee_ simiyyy benim her sene mart nisan mayis ayinda oluyor yani tam bahar ayinda sonra kendilginden geciyor
honeyybee_ simiyyy evet belirttginiz sekilde oluyor bende ayriyetten ellerimde kollarimda kabarciklarda oluyor 3 ay kasiniyorum
Ssssraa Evet başladık maalesef biz de. Yersiz hapşırmalar, gelen giden mukuslar, kabarcıklar, burun kaşıntısı… yazarken bile burnumu kaşıyorum🤦🏻♀️
Esenbursa Evet bende de var sanah kalkınca bi hapsurdum mu defalarca kızımda öyle gecmeyen su gibi kalkınca akar hapsurur gün icinde durulur snra ertesi yine olur. Anne babada varsa alerji öyküsü ilk cocuklarda kacınılmaz oluyoms 😔