Kızım 11 aylık olmak üzere 6.dişi çıkarıyor ve nerdeyse ard arda çıktı hepsi . Hiç iştahı yok bir iki kaşık yiyor sonra kafasını çeviriyor sürekli emmek istiyor (mama kullanmıyoruz) eline yiyecek birşey versem direkt yere atıyor ağzına kesinlikle götürmüyor moralim bozuluyor ya sadece anne sütü ile doyar mı bu çocuk? 🥺