9 aylık bebeğim var, uzun süredir ağzı açık dolaşıyor. Ağzından salyasıda akıyor baya. Hep bi diş dönemidir falan dedim sanki böyle böyle zaman geçti ve uzun süredir ağzı açık gibi geldi bir anda. Uyurken kapalı bu arada. Biraz alerjik bir bebek zaten sürekli burnunu açıyorum ama ona rağmen uyanıkken ağzı açık geziyor hep. Arada kapattığıda oluyor ama genel olarak açık ve salyalı. Alt iki dişi çıktı sadece yanlardan da gelecek gibi onun sıkıntısıda var gibi ama bilmiyorum. Böyle bi durum yaşayan oldu mu?