Canım guzel anneler. Galiba en dogrusu bu konuyu sizle dertlesmek. Cunki esim beni anlamiyor belkide kendince hakli. Konu oğlum. Gelisim geriligi nedeniyle 35. Haftada 1900 gram dogdu. Ilk aylarda cok guzel kilonaldi ama 6 aydan beri dogru duzgun kilo almiyor. Suan 11 bucuk aylik duzeltilmis 10 bucuk aylik. Kilosu 8 kilo. Okadr uzuluyorumki. Neler yapiyorum istahi fena degil yer yani ama niye kilo yaomiyor anlamiyorum. Simdi bide ishal oldu dahada verecek diye korkuyirum. Napayim guzel anneler. Varmi boyle bebegi zaYif olan sonra toparlayan. Bwni en iyi siz anlarsiniz diye dusunuyorum.