Ya kızlar ben tam geçen ayın 4 ünde dış gebelik sebebiyle kürtaj oldum doktor 1 ay sonra adet göreceğimi söyledi normalde de öyle adetim düzensiz değildir 28 günde bir olurum ama şuan 5 i oldu ve adetim yok ara sıra kasıklarım ağrıyor tamam bugün olucam diyorum yok kafaya taktım iyice prezervatifle korunuyoruz hamileliğe ihtimal vermiyorum test alıp yapmaya cesaretim de yok böyle bir durum yaşayan var mı kürtaj sonrası normal mi acaba ya