Arkadaşlar 3,4 gün peçeteye gelen damla damla kâh kahverengi kah pembe lekem geldi snra kesildi adet günüm 1,2 gün gectikten snra geldi. Bu şekilde yaşayip hamile olduğunu ögrenen var mı birde sorum şu lekeden 4,5 gün snra test yptm negatif . İlk bebegmde avuc ici kadar kan gelmisti bi iki gün devam eden sonrasinda gelmeynce test yapmstm yine negatifti uzernden 10 gun gecince silik ikinci cizgi ckmsti yine acaba öyle midir diye heyecan ve merakla bekliyrm yaşayanlar yazarsa sevinirm🤲🥰