Girlpower Merhabalar kızım 15 aylık Lego duplo almak istiyorum hangi model yaşına daha uygun olur kullananlar fikir verirse sevinirim 😊
Adiyokkitabin Girlpower 1 yasinda hangi tür oyuncakla oynuyordu. Ne tavsiye edersiniz. 1 yasina girmek uzereyiz🌸
calikusuu Girlpower Mickeyli bir serisi var. Mickey, minie, balon, dondurma ve kek gibi parçaları var. Bir de polis ve kaybolan köpek serisi kızım en çok bunları seviyor.
Deletedmom_109 Girlpower şöyle bir öneri de bulunayım eğer yanlış anlamazsanız. Bence 1-1.5 yaş duplolar bana -fiyat açısından- gereksiz geliyor. Zaten bebişlerin sevip sevmeyeceği de belli değil. Ben şöyle yaptım dede markasının duploya nispeten muadili sayılacak itfaiye seti tren seti var onları aldım. Sevdiğini görünce daha çok parçalı duplo ya da classicten set almayı düşünüyorum. Tabii yine siz bilirsiniz 😁
Girlpower Adiyokkitabin bebekten bebeğe göre değişiyor mesela ben fisher price ın elektronik birçok oyuncağını aldım hiçbiriyle oynamadı ama bultak, halkalar, denge kulesi ve kitaplarla çok oynadı😊
Girlpower Deletedmom_109 evet çok pahalılar kızım normal legolarla çok güzel oynuyor da ben de duplo mu alsam dedim
Woody Deletedmom_109 duplo ve Classic fiyatlari o kadar artti ki alan kara geçiyor. Ben de 2 yasinda alayim dedim. Sonux olarak fiyatlara bakıyorum oyle Siz muadil hangi marka almistiniz
Deletedmom_109 Girlpower o zaman çok parçalı alınca değecek setlere bakabilirsiniz. Ben de öneri istedim duplo ev ve kamp setini önerdiler. Araştırırken çiftlik setini gördüm oğlum sever gibi. Başka heyecanlarımız var bu ara o yüzden lego işini erteledim 😁 son araştırmalarım bu şekildeydi 😁
kaansmom Girlpower ilk olarak sayı treni almıştım oğluma sayıları bunun sayesinde öğrendi ☺️ Sonrada 10914 setini büyük yeşil kutulu seti aldım o zaman 350 ₺ idi şimdi 700 olmuş 😨
Girlpower Deletedmom_109 ben de çok parçalı olanları mantıklı buldum diğerlerini de büyüdükçe alırım artık ☺️
Guneskiz48 Girlpower ben kızıma logo duplo classic 200 parçalı doğum günü setini aldım dün geldi gerçekten çok güzel bugün biraz oynadık kızım sevdi hepsiburadadan 740 TL ye aldım
kaansmom Girlpower 1 buçuk yaşına doğru almıştım şuanda toplamda 4 set var bizde birde duplo zemin var ne yalan söyliyim ben bile oynuyorum çok hoşuma gidiyor kalitesi olsun figürleri olsun çok güzeller 😌
Guneskiz48 Girlpower 20 aylık ben tek tek set almaktansa böyle yapmayı tercih ettim en azından çok parçası olsun şekiller yapabilelim diye
eceunverkanra Girlpower Lego duplo’nun 200parcalik dogum gunu setini almistim oglum cok seviyor su an 17bucuk aylik. Tabi ben 300lira gibi bi fiyata almistim su an fiyati ne olmustur hicbir fikrim yok ama cok parcali ve renkleri, icerigi cok guzel
Deletedmom_109 Woody gerçekten ne öneride bulunmak istiyorum ne bir şey almak istiyorum. Dede markasından almıştım 5 set var bizde içlerinden en evet bu iyi diyebileceğim itfaiye seti ve tren seti. Linklerini bulursam eklerim. Amazondan ve hepsiburadadan almıştım. Trendyolda daha pahalı oluyor
Girlpower Woody merhaba aklıma geldiniz uygun fiyata Lego Classic buldum :) ben Lego duplo da aldım ama bunu da alacağım ilerisi için fiyat piyasaya göre uygun bilginiz olsun 😊 LEGO® Classic 10698 Büyük Boy Yaratıcı Yapım Kutusu https://www.hepsiburada.com/lego-classic-10698-byk-boy-yaratici-yapim-kutusu-p-AILENOTE107010?url_src=ios-product-detail
Deletedmom_109 Deletedmom_109 https://www.hepsiburada.com/dede-03254-benim-lk-tfaiye-stasyonum-p-HBV000008A33N?magaza=TEMEL&url_src=and-product-detail https://www.amazon.com.tr/dp/B07BB4M2VN/ref=cm_sw_r_awdo_678571SBEGTRETJN3VY6 Setler bunlar tanesini ortalama 40 liraya almıştım. İmdat gerçekten. Bir duplo kalitesinde değiller kesinlikle ama oynanmaz halde de değiller.
annediyebiri Girlpower 10915 modeli çok güzel hem kaydırak hem salıncak içinden köpek iki tane çocuk var araba çıkıyor oyun kurmak açısından bu parçalar iyi oluyor. Birde mödüler oyun evi var ben pahalı olmadan almıştım onunlada güzel oyun kuruluyor. Hazır ev alınacağına böyle kurulup oynanan ev almak mantıklı gelmişti bana