Merhaba Anneler,
oğlum 9 aylıkken covid olmustuk. O günden beri hırıltı var. Doktora götürdügümde ciğerleri temiz ama üst solunum yolu enfeksiyonu demişti. Antibiyotik vermişti iki kere kullandım alerji yaptı bıraktım. Şuan 10 bucuk aylık. Ve hırıltı devam ediyor. Balgam biriktiğini düşünüyorum. Doğal balgam söktürücü var mı bildiğiniz, denediğiniz ve sonuç aldığınız?