Gmz-34 naçizane fikrim bence kestirmeyin saçları zaten dökülüyor ve yenileri çıkıyor benim kızımın da öyle sağ sola yatmadan dökülmüştü ben bıngıldaktan cok korkuyorum kıyamıyorum bile dokunmaya birde kesilmesini şuan dogru bulmuyorum yenisi cıkar en azından biraz daha bekleyin.. ayrıca kesince gür çıkacak diye birşey yok benim yegeniminde kesilmişti ama 1yasındaydı . Hala saçları uzun ama ince telli suan tabi 9 yasında 😊