Merhaba hanımlar, dün aksam dışarı çıkmıştık eşimle bebeğimiz evdeydi. Biraz üşüttük sanırım birden deniz kenarına çıkınca titreme gelmişti ikimize de sabah kalktığımdan beri genzim yanıyo hafif burun akıntım var ilaç kullanmak istemiyorum bebeğim sadece anne sütü alıyor 3,5 aylık.. doğal olarak evde kendi kendime ne yapabilirim? Bitki çayı hazırladım sabah demlenmesini bekliyorum, başka size iyi gelen yöntem varsa ağırlaşmadan atlatabileceğim bekliyorum?