Sare-Alya ben de aynıydım en iyi damlaları kullandım geçmedi. Çünkü gaz damlaları farklı kimisi sindirim kimisi sadece gaz odaklı. Deneyerek hangisi iyi geldiğini anlıyorsunuz.
Metsil, sap simplex, nurse harvey kullandık hiç fayda etmedi şuan dördüncü damlamız olan Vicol’ü kullanıyoruz bebeğim rahatladı. Hâlâ kullanmaya devam ediyorum 2 aylığız. Tamamen bitkisel hem gazı çözdü hem de rahatlatıp uyutuyor bebeğimi. Ben yine de ek olarak masaj da yapıyorum.