Canım ben kullandım. Citoles. 2 ay kadar. Evet sütten çok da az olsa geçiyor vicdan yaparak ve sıkça kendime telkin vererek kullandım hamdolsun 1 yaşı geçti yavrum ve çok iyiyim. Lohusalık depresyonu ağır geçti bende hemde riskli bir gebelikten çıkmıştım ve erken doğum yaşadım. Kayış kopmuştu yani baya ruhen. Çok iyi toparladı iyiki kullandım. Sadece doktor şunu dedi. Mümkünse bolca uyu eşine çocuğu verip yada ailene yakınsan. Ne kadar çok uyku ve dinlenme o kadar tamir ruhu dedi. Hoş ben pek yapamadım gurbette olunca kimsem yoktu ama şu 6 ay geçsin atlatılıyor inan ki.