Sahrabalam 1 yasındakı kızıma dün verildi kılo alımı durup gelişimi geri olduğu için faydasını gören anneler var mı kızım çok iştahsız yese bunlara gerek kalmıycak ama kaşığa ağız açmıyor bunuda içiremiyorum şırıngayla sıkıyorum ağzına
Minikadam46 Merhaba bende bugğn raporlu mama kullanmaya başladım :100 ml biberona koydum ama içmedi uyudu bir sonraki beslenmeye kadar kullanabiliyor muyum bunu