prensesannesiiiiiiiiii 2 seferdir yeşil kaka yapıyor normal mi bu sizdede olup doktora giden var mı aramızda
Aybarss03 prensesannesiiiiiiiiii bebekler üstünce yeşil kaka yapar canım. Üşümüştür. Bir tabir vardır, bebekler kuşun yelinden bile kapar diye 😊 uykudan kalkınca yeleğine terine vs dikkat et. 😊
Bugo prensesannesiiiiiiiiii bizim ki banyodan sonra yapıyordu üşütüyormuş o kadar dikkate rağmen😂 sonra hemen geçer merak etmeyin 🌸
Sitrea Aybarss03 doktora bunu sormuştum öyle bir şey yok ya cok beslenmiştir ya da annenin yedikleri ile alakalıdır demişti
Cillop75 prensesannesiiiiiiiiii kesinlikle kulaklari ağrıdığı zamam yesil kaka yapar bebekler annem derdi inanmazdm 15 aylik oğlum ne zaman kulakları agrisa yada kulak enfeksiyonu geçirse kakasi yesil olurdu
cnsymn prensesannesiiiiiiiiii yeşil kaka üşütme falan değilmiş doktora göre iyi beslendiğinin gostergesiymis. Sarı yeşil arasi bir renk olmaliymis kaka
Aliaslan1 prensesannesiiiiiiiiii Demir başladıysanız o yapıyor yeşil kaka. Ayrıca hızlı beslenip hızlı sindirdiği zaman da yeşil yapar