Bebeğim dün bir yaş aşılarını oldu iki koldan bir bacaktan dün biraz ateşi yükseldi sabaha kadar takip ettik sabah 38 üstü oldu ve vücudu kızarmaya başladı elleri şişti her yeri bildiğiniz kızardı doktor alerji dedi kremler verdi ama benim için rahat değil hala ateşi 37.8 civarlarında duşta aldırmıyorum offf