MissB merhaba, yüz üstü uyku çok önerilmiyor diye biliyorum, bebeğin nefessiz kalma ihtimaline karşılık. Gündüz sizin gözetiminizde yine bir sıkıntı olmaz belki ama gece biraz tehlikeli olabilir 🤔 benim bebeğim de 1 ay 5 günlük, genellikle sol tarafına yatıyoruz. Doktor sindirim ve dolaşım sistemi açısından bu şekilde uyumasını önermişti. bu arada 10da uyuyup 3-4te uyanması da biraz uzun gibi. Bu aylarda 2-3 saatte bir beslenmesi gerekiyor demişti doktor bize. Tabii her doktorun yönlendirmesi de başka oluyor, sizinki başka türlü önermiş olabilir :) Ben yarım kundak öneririm size. Oğlumu yarım kundak yapıp kucakta uyutuyorum, sonra sol tarafına doğru yatırıp yatağa koyuyorum.