Hanımlar 3gun tuttum buradaki yorumlarida okuyordum, yumuşak gogus gogus boşaldi süt yok demek değil diye süt emdikce gelir diye… orucun başında 63-64.5kg arasind gidip geliyodum oğlum her emdiginde tartıdan 200g 300gr eksiliyodu oruçtan önce sonra su icip yenileniyodu. Dün tartida 61.5kg yi gördüm eve iftara yakın hafif renksiz su gb sivi geliyodu göğsümden 😔 ve goguslerim oyun hamuru gb yumuşacıkti çok üzüldüm. İftarı yaptiktan sonrada sütüm hemen dolmadı oğlum gogsume gogsume yapisiyodu çekmek için 😔 o yüzden buradaki yazılanlara göre değil kendinizi takip ederek orucunuzu tutmak istiyorsanız tutun. Ben 3gun tutup 1 tutmucaktim ama artık 1 tutup 1 tutmamayq karar verdim. 3aylik bebeğim