Merhaba güzel anneler 😊🌸 Bebegim 1 hafta sonra 1 yaşına girecek iştah,uyku düzenimiz alt üst gece kucağımda uyutup yatağına koyarm aglayip uyanır defalarca tekrar ederim bu şekilde birde memeye bir yapışıyorki bırakmak istemiyor gece defalarca uyanır 😞 çok yorgunum gündz uyku sersemiyle dolanıyorum sizde durumlar nsl