Ben kirada oturyorum ve ev sahibimin ikizleri oldu ve 2 aylık oldular benimde 2 cocugum var 3 yasnda ve 6 aylık ev sahibim büyük oglunu sürekli hergün bana gönderiyor ve sinir krizi gecryorum cocuk dur demekten anlamyo ve bana yardm eden yok üstelik ev sahibim üstelik bakıcı tutu kaynvaldesi ve annesi yaknda olmasna ragmen hemen hemn hergun bana gelyor ve dsari ckarm diyor benmde kendime gore isim var ve yemek yapmam gerekyo cocklarmla ilgilenmem gerekiyoken bide onunla ugrasyorum pskolojik cok bozuk kapyı kitliyorm delicesine vuruyor esim falan bıktı ve anlamyolar cagr arda piknik yapn dsarda dyor annesi