Bebegimlebirhayat hiiç dert etme, ilk aylarda doktorlar 1 kilo ve üzeri bekliyorlar. Beklentileri bu yönde ama her bebek aynı değil ve ilk aylarda bebek uyuyor uyandıramamak emzirmeye alışamamak dediğiniz gibi mastit sorunları gibi anneyi düşüren o kadar çok şey varken bir de bu arkadaşların mod düşürmesi.. ben saat başı emziriyordur, sütümde çok değildi yine de kiloyu epey alıyordu. Sık sık emzirmek ilk aylarda çok önemli..