Mine_gzl Kızım 2 yaşını doldurdu ve ona her kızdığımda dış kapıyı açıp gitmek istiyor sizce neden böyle bişi yapıyor sizinkilerde böyle yapıyor mu? Çok merak ediyorum daha 2 yaşındasın bu evi terk etme nedir kafayı yicem.
SedaMeyra Mine_gzl benjm kiz odasina gidiyor kapisinida hizla çarpıyor. Evde bu hareketi yapan tek kisi kendisi bir yerden ogrenme durumu yok. Ben ergenken boyleydim