guldennnn Prezervatif ile korunuyorduk adetim 2 gün geçti. Hiç olasılık vermedim ama bi deneyim dedim test yaptım 🤦🏽♀️ Çok silik ikinci çizgi çıktı. Bebeğim daha 5 aylık😭 napicam bilmiyorum kan vericem bugün 🙁
Pcoslubiranne guldennnn Maalesef ilişki sonunda da kontrol etmek gerekiyor prezervatifi.Hayirlisi olsun.Üzülmeyin. 3.5 yaşında oğlum var keşke şu an 1 ya da 2 yaşında kardeşi olsaymiş diyorum.Sırf bu yüzden 2.ye Hmileyim şu an 14 haftaligim.Tabi 4 yaş olacak aralarinda ama keşke daha erken olsaymış diyordum.
Alya1616 guldennnn hayırlısı olsun canım varsa da rabbim böyle uygun görmüş demmki evet çok zor ama yiyecek ekmeği içecek suyu varsa bu dünyada korunmakta ise yaramiyor
ikikoalaanasi guldennnn anlıyorum korkutucu biraz 😬 benimde sürpriz olmuştu ikinci gebeliğim çok ağlamıştım 🤭
guldennnn Gul-42 bakmıştım yırtık yoktu başta taktık hep. Olan olmuş demekten başka bişey gelmiyor aklıma🤷🏻♀️
Sufleeee guldennnn hangi marka prezervatif kullanıyorsunuz acaba. Bi tırstım şuan 😨 Hayırlı olsun bu arada
ikikoalaanasi guldennnn iki yaş var aralarında 🤕 zor, kolay diyemez kimse ama çabucak geçiyor günler. İyi taraflarından bakın 😇
Elf123 Dört aylık oğlum var daha adet olmadım diğer iki kızımda 40 çıkınca olmuştum eşim korunuyor cok tedirginim doğumdan sonra ilk adet olmadan belirtiler veriyor mu adet agrısı gibi veya beyaz akıntı gibi
guldennnn Elf123 benim 5-6 gündür yoğun beyaz akıntım oldu pek aldırmamiştim. Bugün de aşırı derecede kasıklarımda bi ağrı gibi değişik bi his var. Hissediyorum hamileyim🙁
Kerem_mom Elf123 ilk bebeğim benim , bilmediğimden soruyorum ilk adeti olmadan hamile kalabilir miyiz ? Başıma gelecek diye çok korkuyorum 4 aylık bebeğim benim de . Arada 4 5 yaş olsun isterim
Elif00 Pcoslubiranne ya zor olmaz mı benım kızım şuan 23 aylık ve ikiyi düşünüyor eşim ben zor olur diye düşünüyorum olmaz mı
Helio Pcoslubiranne konuyla alakasız olacak ama keşke deme sebebinizi öğrenebilir miyim? Bu aralar benim de kafama takılan bir konu bu. Bebeğim 4,5 aylık. Yaşım da az değil. İkinciyi ne zaman yapsam diye düşünüyorum.
Elf123 guldennnn bir haftadır adet agrısı var gelip gelip gidiyor iki gündür geçti agrım agrım olduğu dönemde beyaz akıntı bende de oldu hatta akıntıyı hissettim adet oldum sandım akıntıymış Ama geçti belirtiler inşallah olmaz öyle birşey cok korkuyorum hamile kalmaktan
Pcoslubiranne guldennnn Ya elbet zorlanirsiniz ama hepimiz zorlaniyoruz.Biraz da bebekten bebege degisiyor bu durum.Belki ikisi de sakin olur uykulari guzel olur.Bunlari dusunerek zehir etmeyin bence gebeliginizi.
momoftwo2 guldennnn İki oğlumun arasında 16 ay var, başlarda biraz zor ama sonrası gayet güzel. Hiç endişe etmeyin her şeyde bi hayır vardır 🌸
1prensannesi06 Elf123 ben bu şekilde hamileliğimi öğrenmiştim adet ağrısı giriyordu hatta 3 4 gün ağrıdan kıvrandım akıntı oluyordu oldum sanıyordum ama bişey yoktu ha oldum ha olucam 5. Gün bi test yaptım pozitif ikinci bi test yaptım aynı gece oda pozitifti
cizgigozlum Allahim su postlari görünce cok korkuyorum her adet oldugumda erik dali acıp oynuyorum bu ay da kurtuldum diye 😒 prezervatife de güvenemeyeceksek neye guvenecegiz yaa..insallah test yanilmıştır.Ama varsa da Rabbim kolayliginı verir insallah
guldennnn cizgigozlum valla ihtimal bile vermiyordum burda okurken falan nasıl olabilir ki falan diye düşünüyordum başıma geldi
Deletedmom27337 guldennnn o zmn hayırlı olsun diyelim :) kısmet böyleymiş. Zaten hiçbir korunma yönteminin yüzde yüz garantisi yok malesef