Deletedmom_11 Bebeğm tam 3 buçuk aylık.. gece uyurken yastığı su gibi oluyo bu kadar aşırı terlemesi normalmi. Üstünü normal örtüyorum. Emrkende kafası çok terler ama efor sarfettiğinden sanırm 🤔
koalam34 D vitamini veriyor musun canım ben ocean kullanıyorum d vitamini eksikliği yapar diye biliyorum
Civciv222 Deletedmom_11 ya ben onu sormuştum doktora normal bebeklerin kafa ısısı yüksek olur dedi ama dün Instagram da gördüm vitamin eksikliği veya tiroit hormonu ile alakalı olabilir diyordu .bizdede öyle yastık su gibi
Dincer-Efe1 Deletedmom_11 aynı sorun benim oğlumda da vardı vitamin eksikliği çıktı kullandığınız deviti değiştirin bence