Esoca38 tek embriyodan ikiz gebelik oluyor kendi kendine bölünüp diye biliyorum.Ben de tedavi ile hamile kaldım,hatta değerim yüksek çıkınca böyle bir şey mi oldu diye aklıma gelmişti.Sizden onay almadan kendi düşüncelerine göre transfer yaptılarsa nasıl yapmışlar anlamadım.Sonuçta sizin bir dosyanız olması lazım orada.Transfer ile ilgili bilgileri yazan bir rapor vs…Mesela benim iki embriyo çözüldü tek transfer olacaktı,daha kaliteli olan transfer edildi.Diğeri de çok kaliteliydi son anda embriyolog tekrar sordu.Emin misin diye?Sonra çözülen embriyo tekrar donduruldu.Bunların hepsi de kağıtta yazıyor.Dondurulmuş kaç embriyo var,kaliteleri ne vs…Bu arada benim doktorum da tek transfer yanlısıydı,tüp bebekte önemli olan eve sağlıklı bebek götürmek derdi.Sizin durum biraz karışık,bilemedim