Yenianneiremm Meraba, benim bebeğim 23 günlük. İki saatte bir kakasini yapardı , suan bir gündür kaka yapmıyor. Sütümü de emiyor. İdrarı da iyi. Neden kabiz olmuş olabilir ve ne yapmalıyım
Glsn7581 Yenianneiremm kabız değil güzel annesi olmayan tuvalete bekliyorsunuz 🤗 bağırsaklara süper kolayca eme bildiği için birikme de olmayabiliyor anne sütü alan bebiste. Gönlünüz rahat olsun
UraSsmom Yenianneiremm Kabız olmamış da olabilir. Beni mm oğlum 3 4 aylık olana kadar 10 15 günde bir yapardı ama Dr normal derdi. 18 güne kadar normal buluyorlar
Baby_Mila Yenianneiremm anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kala yapmaması normal kabız değildir 😊 meyve sebze su bol tüketin hem sütünüz artar hem kolay kaka yapar
UraSsmom 2cocukannesi__ Ohalık bi durum yok taş da olmuyo 15. Gün gayet de cıvık yapmıştı oğlum. Doktorumuzun bilgilendirmesi bu yöndeydi 🤷🏻♀️
Miniknur Benimki de 16 günde bir yapardı. Ama süt ürünleri alerjisi varmış. Doktor diyete soktu her gün yapmaya başladı. Aklınızda bulunsun. Herkes 10 gün normal dedi başka birşey demedi. 4 ay çocuğum böyle yaşadı boşuna