Oykunil benim kızımda meme ve mama şeklindr besleniyor doktorumuz bize 5. Ay bitince ek gıday başla dedi ki kızımda çok istekli bilmiyorum haftaya başlayacagız biz inşallah. Bence sizde 5 bitince başlayın ayrıca ben su da veriyorum mama içenlere genelde su veriliyor ben doktorada sordum su ver dedi hem havalarda sıcak çocuklar yanıyor bence birde internette ek gıda listeleri var ben 3 gün kuralıyla araştırıp başlıcam inşallah