dreamila ben de sezaryen ile doğum yaptım. Yazdıklarınızı yaşamadım ama benim de farklı sıkıntılarım olmuştu. Daha çok çok taze annesiniz, kendinize ve vücudunuza biraz zaman verin iyileşmek için. Aileler yanınızda ise yardım isteyin. Yenidoğan dönemi 2 saatte bir beslenme gerektirdiği için de biraz zor geçiyor maalesef.