Hanımlar hayırlı günler. Henüz doktora gidemedim durum yeni başladığı için öncelikle onu belirtip soruma geceyim. 22 aylık ikizlerim var. Doğumdan 7 ay sonra adet görmeye başladım. Fakat son 3 aydır adet döngümün tam ortasında 15-16. Günler 1-2 gün süren az az kanamalarım oluyor, normal adet günümde ise normal önceki aylarda olduğu gibi kanamalar yaşıyorum. 1 yıl önce muayene oldum en son kist polip bişeyim yoktu korktum açıkçası Ramazan’dan sonra doktora gidebilirim. Benim gibi yaşayanlar oldu mu? neden olmuş olabilir ki?