Evett açık konusucam.. 6 aydan önce ek gıdaya başlama diyenler olacak ama umrumda değıl.herkesin cocugu kendine . Ben 4 aylik başladım kardeşim. Kendime güvendim. Iç güdüme güvendim ve yoğurtla başladım.. oglen saatlerinde 1 corba kaşığı yiyordu. Yemek sularindan verdim. Meyve rendeledim verdim. Simdi 4 buçuk aylık. Düzen kurdum . Öğlene kadar emziriyorum. Öğlen sebze çorbası yiyo.. aksama kadar emziriyorum. aksam muhallebi veriyorum ve sabaha kadar emziriyorum. Bu şekilde . 5 aylık olunca araya meyve püresi de eklicem nasipse. Korkmayın. Annem beni bebe biskuvisiyle büyüttü. Esime dogdugu gün verdiler. Sakınılan goze cop batar unutmayin bunu lütfen.yok doktor onu demis bunu demiş . Ya doktor dogurmadı siz dogurdunuz sizin çocuğunuz. Doktorlar cok bilseydi içinde katkı maddeleri olan kan ilaçlarını vermezlerdi..Ben kullanmıyorum