Dilaylaa Bende hamileyken onlardan dolayı endişe ediyordum. Ama çocuğunuzun huyunuda siz bilirsiniz. Benim kızım bebekleri görünce deli oluyordu zaten, çok seviyordu. Doğunca da elleme, dokunma, yapma demedim hiç. O uyudu onunla yine ilgilendim. Yani benim kızım tekken yapamadığım ne varsa iki çocukla daha kolay yapabiliyorum. Birlikte mutfağa giriyoruz. Ne bileyim vakit geçiriyoruz. Eğleniyoruz. Yeni doğduğu zaman kucagina yastık koyup bebeği de koyuyordum. Seviyordu. Öpüyordu. Bebek gitsin mi dediğimde hayır bebek kalsın diyordu. Çok seviyor. Bence büyüdükçe kıskançlığın daha fazla olduğunu düşünüyorum. Özellikle çevrede sakınan, laf eden olursa. Kızımın hayatında hiç bir şey değişmedi. İletişim, oyun, gezme her şey aynı. Tek fark bu hayata bebek eklendi ama onun hiç bir şeyi sarsılmadı.