Oykuuuuuu Merhaba kızlar 3 ay 9 günlük oğlum var . Oğlum çok huysuzdu ateşi de 37 lerdeydi hep dün acile götürdük doktor Boğaz enfeksiyonu olmuş dedi . Başına gelen var mı . Ne kadar sürüyor şuan kendi doktoruna gidiyoruz ama çok endişeliyim