42Eylul07 yani bide sabah aksam 3ml gunde hic anlamadim. Bide biz devlette takipliyiz oglumda cok fazla komplikasyon olustu lanet covid yuzunden 5 6 bolume goturuyoruz. Ve gelisimsel pediatri bolumunde ki docent dr bize bunu verdi tum hastane oykusunu bilen bir doktor.. ozelde bir doktora gotursem cok yetersiz kalirlar.. onlarin dedigine de guvenmem valla bilemedim