Bebeklerin kafa tasının oturmasının yaklaşık 1 sene kadar sürdüğünü okumuştum bir yerde. Bizimkininde tam yuvarlak değil mesela ön alın kemiği ile orta tarafı arasında bir göçük var. Her kontrolde doktor bakıyor zaten bir absürtlük olsaydı söylerdi. Siz yine de kontrolde doktoruna sorarsınız içiniz rahat eder