Ozlemyoz Günaydın güzel anneler benim tek bir göğüs de yara oluşmuş çocuğum emerken canım çok yanıyor bunun için ne yapabilirim öneriniz nedir?
Mevgul Ozlemyoz merhaba emdikten sonra kendi sutunuzu surun cok iyi geliyor benimkide ucu yarikti kan akardi hep kendi sutumu surdum biraz acik beklettim kurudu oyle gecti insallah fayda eder🙏🏻🌸
Reyhanasya Ozlemyoz bütün kremleri kullandm süt fln da sürdüm geçmedi emzirmek eziyet olmustu kanardı sürekli bepanthen plus kullandım 3 gün hemen iyi oldu bida hiç yara da olmadı
SelviCan Reyhanasya Ozlemyoz krem kullanmak istemezsen ayva aldır eşine yada varsa ayva çekirdeğini yarım çay bardağıyla kaynat jel haline gelicek o vakit buldukça da görüşüne sür benim şakır şakır kanardı doktorum önerdi yaptım ilk günden fayda etti çocuğada zararı yok