Fatimaafr bizimde alerjimiz var ama biz alerji maması kullanmıyoruz. Doktorumuz alerjinin üstüne gitmemiz gerektiğini , mamayı değiştirmemize gerek olmadığını söyledi. Öyle de oldu zaten, 4 aylıkken alerjisini öğrendik. Şuan 8 aylık , alerjisi bitti sayılır. Doktorunuza tekrar danışın isterseniz sizde. Sevmediğini içmek istemediğini söyleyin , belki değiştirir mamayı