Günaydın güzel anneler benim dünya tatlısı 9 aylık bir oğlum geçenlerde uyku ile bir başlık açmıştım o günden sonra eğitim vermeye kesin karar verdim şuanda bir yakınımız ile çalışıyoruz bu süreci önceliğimiz uyku saatleri 3. gün bugün azda olsa bir düzen oturtmaya başladık. Fakat oğlum geceleri 2 kez emmeye kalkardı şimdi 1 kez kalkıyor gündüzde uyku saatinden önce emiyor 15 dk falan yetmiyormuş hissine kapılıyorum yada sürekli emzirdiğim için alışkanlık oldu ve şimdi sanki açmış gibi hissediyorum gündüzleri 3 öğün ek gıda veriyorum ve maşallah diyelim ne versemde yer seçmez tabağını bitirir emme az mı kafama takıldı 🤦🏼♀️