9 ay 20 günlük bebeğim var 3 gecedir gece 11 11 buçuk civarı uyanıp yaklaşık 2 saat uyumuyor. Uykusu var uyutuyorum yataga bırakıyorum uyaniyor kucağımda uyutayim diyorum abartısız 5 sn de bir kafayı kaldırıp etrafa bakıp geri koyuyor göğsüme. Arada agliyor da ama ağlarken de hep gözler kapalı yani resmen uykusu var ama uyumuyor. Bunu yaşayan var mi bu aylarda uyku gerilemesi falan mı var ne kadar sürer çok yoruldum gece surekli yatır kaldır uyut uyansin ağlasın dongusunden zaten normalde de kötü uykuları gece en uzun 2 saat uyur ama ona geri dönse yeter yani o hale geldim.