2 yaşında kızım var. Bir şey yemiyor . Yine bir şekilde yedirmeye çalışıyorum ama kendi yemediği için dönüp doymadigini anlamiyorum bu yüzden ne kadar vermem gerekiyor bilmiyorum. Dün lahvaltida sadece bir pankek yemiş sonra öğlene 1 kasik pilav 1 cay bardağı kadar çorba. Ara öğünde 10-15 adet Antep fıstığı. Akşam da sadece 1 dilim kek ve yarim dilim ekmek yedi. Az bıliyorum ama sizce ne kadar olmalı?