Merhaba arkadaslar ben kızımı kücüklüklükten beri yanıma yatırırım yada besiğine ninni söylerim uyurdu simdi 21 aylık oldu yanıma yatıyorum hemen yataktan inip kacıyor. Besigine burakıyorum beşiği sallıyo cıkabilmek icin icinden ben ne yapcam nasıl uyutcam. Bu aylarda anneler neler yapıyor merak ediyorum 😰uyku vakti bizim icin kabusa dönüyor