Bestemm benim kendi düşüncemi söylim size tabiki doktordan edindiğim bilgi ile söylüyorum gaz damlasını bence kesin birçok dezavantajı var uzun vadede daha kötü yapabilir gaz yokken bile bağırsağı gaz cikarmaya zorlayarak ağrıya sebep verebilir. Probiyotiğe devam edin fayda sağlıyor düzenli kullanimda,hergun mutlaka duş aldırıp her bez açtığınızda gaz masajı yapın sıcak havlu sarabilirsiniz belden aşağısına. İnek sütü alerjisi belirtileri varmı acaba onu bı kontrol edin. Tüm bunların dışında sizi çok iyi anlıyorum benimki de neredeyse günün tamamı katılarak ağlardı ama en iyi çözüm zaman malesef çok yapacak bişey yok kaslarını kontrollü kullanabilir ve bilinçli gaz çıkarabilir hale geldikce yani büyüdükçe azalarak gecicek 😊🌺