Kızlar merhaba 1 ay 21 günlük bebegım var.sabah kalktığında sesı kısılmıstı bebegımın..hastaneye götürdük burun tıkalı dıye açtılar ciğerlerine bakıldı bısey yok dedı doktor. ateşide 37 ydı normal dedı..
ama ses kısıklıgına bısey demedı normal daha küçük dedı sadece .bu durumu yasayan var mı sesı neden kısılır bebeğin..aglarken bıle çocuğun kuvvetli sesi yok cılız cılız ağlıyor normal mıdır?