Bebegim 3 aylik olcak ayın 10 da emmiyordu göğsümü verdiğim zaman agliyordu sagip veriyordum dun gece sagdim sütüm çok az geldi bende göğsümü ağzına verdim qgladi durdu resmen terledi alnı sonra tuttu bi güzel emdi sol göğsümü veriyim dedim agladi tutmak istemedi sabah 6 dada sutumu sagdim nolu nolmaz ağlamasın diye sol göğsümü sagdim neyse dedim memeyi veriyim baktim ki hiç aglamadan mememi tuttu emdi sok oldum korkuyorum geri emmicek diye bide bebegimde yumuşak damak yarigi var acaba sıkıntı olurmu mememi geri birakirmi almazmi