Ebrs Busra67 üniversitedeki doktorlarda cok iyi. Sistemleri biraz kötü ama onun disinda kalite olarak cok iyiler
melike_esraa Özel soruyorsanız buharadaki ibrahim beyden ben memnundum eğer devlette soruyorsanız ben gitmedim ama yakın bi komşum mareşaldeki doktorun iyi olduğunu söyledi ☺️
Ebrs Busra67 hadi ya 😔 benim bebegim orda kuvozde kaldida bizim doktorlar ve poliklinikteki doktorlar iyidi. Belki denk gelir diye düşündüm ama demek gelmemis 😔 o zaman tek care mareşal yada buhara