kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama ilk aylarda gaz çok çok normal. bağırsakları henüz yeni gelişiyor ve ıkınmayı öğreniyorlar. benim de oğlum bir aylık ve dediklerinizin aynısı var. gazdan dolayı sürekli meme istiyor derin uykuya dalamıyor vs. sizin yapacağınız en önemli şeyler; çocuğu terletmemek veya üşütmemek oda ısısını stabil tutmak, kendinizi üşütmemek ve en en önemlisi sakin kalmak onunla konuşmak masajlar yapmak. biz stres yapınca inanın çocuk daha çok yapıyor. ve unutmayın bu günler de geçecek 🌸