Gzm17 telaş yapma canım ben de doktora giderken yanımda yapıp götürmüştüm mamayı, biraz dolaştık doktora gitti 3.5 saat beklemişti doktorda da sora vardı içerde se baya bekledik, toplamda 3.4 saat olmuştu, doktora sordum yanıma mama yapıl getirmiştim versem bişey olur mu acıktı artık eve biraz geç gideceğiz demiştim bişey olmaz ver demişti verdim bişey de olmadı yine de sen dikkat et kusma vs yapar zaten dokunursa