Kayserilianne 2. Ayda karma, zatürre ve verem aşısını oldu ise 3. Ayda aşı yok. 4. Ayda karma ve zatürre aşılarının 2. Dozu var. Rotavirüs bir tercih meselesi ben vurmurmayacağım örneğin. Ama onun için de aramaz. 3. Ay aşısı değil, 3. Ay kontrolüdür o. Çünkü düz bizde gittik 3. Ay kontrolüne. “Rota vurdurcak mısın?” dediler “Hayır, sağlık bakanlığının listesinde olmayan hiçbir aşıyı vurdurmicam” dedim. “Tamam” dediler. Kontrollerini yaptılar çıktık. 3. Ayda aşı yok, dikkatli ol ne idüğü belirsiz bir şey vurdurma. Senin değil ama eşinin E-nabız’ın da “çocuklarım” diye bir yer var. Orda aşı takvimi de var, ordan takip et.