2 aylık erkek bebeğim kabızlık sorunu yaşıyoruz sadece mama kullanıyoruz doktor ravsiyesi ile her 120 cc mamaya bir kaşık zeytinyağ damlatıyoruz ama ıkınma zorlanma kaka yapamamaya devam ediyoruz aynı durumda olan veya yaşamış olan arkadaşlar yardım öneri istiyorum lütfen